අපහාසය, තලෙයීබාන් බුද්දාගම සහ තහනම් සංගීතය (පුද්ගල අපහාසයට පිලිතුරු)
දැන් මේ හාමුදුරු ගොල්ලක් බුදු පිලිමයකට පිටිපාල ජායාරූපයක් අරගෙන නොවෑ. ඉතින් ඕක ගැන කල බැගෑනියයී. මේ පිලිබද හොද සාජ්ජයක් මෙම වෙබ් පිටුවේ තිබුනා. අනිත් අයගේ බ්ලොග් පිටු වටලට හොට දාන එක මගේ පුරුද්දනේ. මමත් ඉතින් ගිහිල්ල මගේ අදහස පැදුරෙ කොනක වාඩි වෙලා කීව. සාජ්ජය බොහොම හොදයී. හැබැයී පොඩි පරහකට හිටියෙ, මම ඔය පින්තූර කලබැගීනිය ලොකු වරදක් විදිහට මම දකීන්නේ නැති එකයී. ඉතින් අපේ උන්දෙලා, සාජ්ජය පැත්තකින් තියලා, මට පුද්ගල ප්රහාර එල්ල කොරලා තිබුනා. පුද්ගලික බස් වල යන අපිට, ඔය වාග් ප්රහාර තකන්න දේවල් නොවැයී. මම ඒ ගැන උත්තරයක් මෙතන කුරුටුගාන්න හිතුවේ, මගේ අදහස් උදහස් ඒ බ්ලොග් පිටුවෙ පල කොරන්නෙ අනුකාම්පා උපදවාලාය වගේ කතාවක් වටින් ගොඩින් දොඩලා තිබුන නිසා. නැත්තම් මගේ අදහස් පල නොකර ඉන්නවා යැයී දොඩා තිබූ නිසා. කොහොමත් ඉතින් ඕනෙම ආගමක්ගැන කතා කොරනකොට, කතා කිරීමේ නිදහස බොහොම අඩුවෙන් තමයී තියෙන්නේ. ලංකාවෙ බුද්දාගමේයී කියලා දැන් දැන් වැඩි වෙනසක් නැහැ.
පහුගිය කතාව කෙටියෙන් කීවොතින්, මේ හාමුදුරුවරු ගොල්ලක් බුදු පිලිමයක් යටට වෙලා පින්තූරයක් අරගෙන. නමුත් ඉතින් අනිත් උදවිය කියන්නේ, බුදු පිලිමයට පිටුපා පින්තූරකට පෙනී සිටිනවා කියලායී. විවිද පුද්ගලයන්ට විවිද දර්ශන තියනා එක අමුතු දෙයක් නොවැයීනේ. ඒ නිසා, ඉස්සරහද, යටද, පැත්තෙද කියන එක ගැන මම විවාද කොරන්න යන්නේ නැහැ. මේ පින්තූරයේ ඉන්න හාමුදුරුගොල්ලනව රජයේ මැදිහත් වීමෙන් සාසනයෙන් අතුගා දමන්න ඕනෑයී කියලා තමයී අපේ උන්දෙලාගෙ යෝජනව.
වගේකට උඩින් මම ගරුත්වය, මොහිදීන් සහ ලාංකිකයැන්යැයී (Respect, Mohammad and Sri Lankans) කියලා පිටුවක් හමාරක් ලීවා. ඒ ලිපියෙදී මෙවැනිම කාරනයක් ගැන හොද සාජ්ජයක් තිබුනා. මතකනේ, බෝනික්කෙක් මොහිදීන්යැයී නම් කලායැයී කියල, බාලන්සේ ගුරුවරියට කසපහර දෙන්නයැයී කාන්ඩයක් මහා කල බැගෑනියක් කොලා. ඒ කාරනයයී මේ කාරනයයී අතර මහා වෙනසක් නැහැ. දෙකම එක වගේ. එකම පදනමයී.
මේ පින්තූරයට පෙනීසිටිය පුද්ගලයන්ට රුපියල් ලක්ශෙක දඩ මුදලක් සහ අවුරුදු දෙකක හිර දඩුවමක් දෙන්න සිරි ලංකා ජන රජයේ නීතිය අනුව පුලුවන්. කිරියාත්මක කොරන එක විතරයී ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ. ඔය කාරනයේ තියන බරපතල කම ගැන මම හැම විටේකම කියලා තියෙනවා. ඒ පිලිබදවම මම මෙතෙන ඉංගිරිසියෙන් කුරුටුගෑව.
මේ ජායාරූපයේ කතාවට ආවොතින්, මම පලමු සාජ්ජයේදී අහපු කාරනය තමයී, බුදුපිලිමයක් ඉදිරියෙන් සිටගෙන සිටීමෙන් අපහාසයක් සම්පූර්න වෙන්නට, බුදු පිලිමයට කොතරම් දුරින් සිටගෙන ඉන්න ඕනැද, කුමන ආකාරයේ කරුනු සම්පූර්න විය යුතුද යනාදිය යැයී. නමුත් මගේ පුරස්නෙට උත්තර නොදී, මගේ ශරීර ප්රමානය, දැනුම ප්රමානය, සංගීත රුචිකත්වය යනාදී දේ ගැන අපේ උන්දෙලා කතා කොරන්න හදිස්සි තීරනයක් ගත්තා නොවැ. මම ඔය කාරනය හැගිස්සුවෙ බොලන්ඩ වෙන මක්කටවත් නෙමෙයී, මේ ජායාරූපයේ ඉන්නා උදවිය වසර දෙකකට මහ උලුගෙදර යවන්න රටේ නීතිය අනුව අපි බැදුලා ඉන්න නිසා. නීතියක් තියනවානම් ඒවට පැහැදිලි මිනුම් තියෙන්න ඕනෑ නොවැ. ආවාට ගියාට අපහාස කොලා කියලා බැහැ නොවැ.
මේ දශකයේ ලෝකෙ මුහුන දීල තියන ප්රදාන පුරස්නය ආගමික පුරස්නයී. අපිටත් ඔය රැල්ලෙන් ගැලවීමක් නැති හැඩයී. අරම අපහාස කොලයී, මෙහෙම අපහාස කොලයී කියලා ලෝකෙ පුරාම ගජරාමෙට අර්බුද. ඕන් වංගියකට උඩදි, බුද්ධ රූපයක් බිකිනියක ඇදලායැයී, සපත්තුවක ඇදලායැයී වස කාල ගෝට්ටියක් කොලා. පත්තරේ ඒවයේ රූප පල කොලා, රූපවාහිනියෙ පෙන්නුවා. මමත් කාලයක් තිස්සේ රෙදි සපත්තු ගන්න යනවා. කවදාවත් බුදුරූප තියෙන සපත්තු කූට්ටමක්නම් හම්මුවෙලා නැහැ. දන්නා උදවියගේනුත් ඇහූව ඒගොල්ලන්ටවත් කවදහරි ඒආකරයේ සපත්තුවක් බිකිනියක් හමුවෙලා තියෙනවාදැයී කියා. අනේ ඕන් උන්දෙලා දැකලත් නැහැ, ඔය ගැන පත්තරේ දකිනකන්. මේ උදවිය මොන රාජ්ජේන් හොයා ගෙන ඇවිල්ල අපේ ලේ රත්කරන්නයැයී අපිට පෙන්නවාද දන්නෙ නැහැ. ඊලගට ඔය රූප හැම තැනම පල කොරනවා. ප්රසිද්ද කොරනවා. හැමෝටම පෙන්නනවා. ඒක දැක්කහම ඇතතටම අපහාස කොරන්න ඕනෙකම තියෙන්නේ, අපේ උන්දෙලාටයැයී කියලත් සාදාරන දෙගිඩියාවක් එනවා.
ඕව දැක්කම මට මතක් වෙන්නේ ඩෙන්මාර්කෙ පල කරපු මොහීදීන් උන්නාසෙගෙ කාටූන් රූප ගැනයී. කාන්ඩයක් ඔය රූපවලට අතිනුත් රූප දෙකක් දාල, ලෝකෙ පුරාම ගෙනිහිල්ලා පෙන්නලා උද්ගගෝශන සංවිදානය කොලා. ඉක්මනට ප්රසිද්ද වෙන්න පුලුවන් විදිහක්නේ. අනේ ඉතින් ඩෙන්මාර්කෙ ලෝක සිතියමකවත් දැකලා නැති උදවියත් තමන්ගෙ දරුවන්ට කවන පොවන එක නවත්තලා, තමන්ගෙ ආගමට අපහාස කොරලාය කියලා පාරට බැහැල කල කෝලහාල කොරලා මලා, අතපය කඩා ගත්තා. ඔය විජ්ජුම්බරේ බලාගෙන ඉදලා මමත් අපේ අම්මාට කතා කොරලා කිව්වා, “අම්මේ, ලංකාව බෞද්ධ රටක් වීමේ අගේ දැන් තමයී තේරෙන්නේ” කියලා.
අපහාස කියන කාරනය ගැන බුදු හාමුදුරුවො අලංකාරෙට පැහැදිලි කොරලා තියෙනවා. අනිත් කිසිම ආගමක මට එවැනි අලංකාර අවවාදයක් හමුවෙලා නැහැ. ඒ එක අවවාදයකින්වත්, අපහාස කල පුද්ගලයන් පන්නා දමන්න්වත්, දඩුවම් කරන්නවත් කියලා උන්නාසෙ කියලා නැහැ. කම්පාවෙන්නවත් විස්සෝප වෙන්නවත් කියලා නැහැ. එහෙමත් අලංකාරයක්.
බුදුන්ගෙ කාලේ, බුදු රූප ඉස්සෙරහින් හිටගෙන පින්තූර ගත්තු උදවියනම් නොවෙයී, ඊට වඩා බොහොම බරපතල නොක්කලේ දාපු උදවිය හිටියා. උන්නාස්සෙ ඒ උදවිය එක්ක අරෝවට ගියේ නැහැ. පිය රජතුමා ලගට ගිහිල්ලා, මහ උලුගෙදර යවන්න නීතී සම්පාදනය කොරන්න යැයී ඉල්ලා හිටියේ නැහැ. බුදුන්ගේ මේ නොසැලෙන කරුණා ගුණය දැකලා සමහරු බුදුන් සරණත් ගියා කියන්නේ ඕන්.
ඉතින්, අපි ඔය බුදු රූපයක් ඉස්සෙරහ ඉදගෙන පොටෝ කෑල්ලක් ගත්තාය කියලා, දඩුවම් කොරන්න යනවානම්, ඒ කාරනය කොරන්න වෙන්නේ, බුදුන් දෙසාපු ධර්මයට අති මහත් නිගරුවක් කොරලායී. බුදුහාමුදුරුවෝ කියලා තියෙන්නේ, තමන්ගේ පිරුනුවන්පෑමෙන් පසුව ධර්මය තම තනතුරේලා සලකන්න කියා මිසක්, බුදු රූප තමන්ගේ තනතුරේලා සලකන්න කියලා නොමෙයී. අනේ ඕන් මට දැනෙන ආකරයටනම් නම්, බුද්ධ ධර්මයට අපහාස කොරනවා කියන්නේ, බුදු හාමුදුරුවන්ට අපහාස කොරනවා කියන එකයී. බුද්ධ ධර්මයට ගරු කරනතාක්, ඔය ඇලෙක්සෙන්දර් මහ රජ්ජුරුවො එක්ක ඉන්දියාවට ආපු ග්රිසියෙ උදවිය ඉස් ඉස්සෙල්ලාම හදාපු බුදු පිලිම වලත් ගෞරවය තියෙයී. වරද වරදක් බවත්, වරදට අනුකම්පා කොරන බවත් පෙන්නුවොතින්, අනිත් ආගම් වල උදවියටත් ආදර්ශයක් වෙන්න පුලුවන්.
මම කියන්නේ නැහැ, අපි මෙවැනි කාරනා ගැන කතා බහ නොකර ඉන්න ඕනෙයැයී කියා. වරදක් කාරුණිකව පෙන්වා දීමත්, පෙන්වා දුන් වරද පිලි ගැනීමක් හොද ගුණයක් නොවැ. පුරස්නෙ මේ දේවල් ගැන කතා බහ කිරීමෙ වටිනාකමක් දැන් නැති කමයී. ඒ කියන්නේ, මේ ගැන කතා කොරනකොට අපහාස කොරන එකවත්, මඩ ගහන එකවත් ගැන නෙමෙයී. අපි දැන් මෙවැනි කාරනා සමතයකට පත් කොරන්න කතා බහ කෙරීම වෙනුවට, අරාබි රටවල වගේ නීති කෙටුම් පත් සකසලා තියන එක ගැනයී. අපිත් ඉතින් පකිස්තානය, ඇෆ්ගනිස්තානය වගේ වෙන්න පාර කපාගෙන ඉවරයී. ඔය පරේ යන්න දත කට මැතගෙන, බත් මුලකුත් බැදගෙන ඉන්න අය ගජරාමේට ලංකාවෙ ඉන්නවා.
පහුගිය සාජ්ජෙදී මගේ සංගීත රුචිකත්වය ගැන දොඩලා තිබුන නිසා ඒ ගැන කියන්නේ නැතිව කතාව ඉවර කොරන්න බැහැ. මම Buddha Bar සංගීත එකතුවට කැමතියැයී කොහේදෝ කියලා ලියලා තිබුන නිසා අපේ උදවිය මගේ හැදියාව ගැන පුරස්න කරලා තිබුනා. ඇෆ්ගනිස්තානේ සංගීතය තහනම් කොලා වගේ ලංකාවෙ උදවියත් Buddha Bar සංගීත එකතුව තහනම් කොරන්න යැයී කාලයක් දඟ දැම්මානේ (මට මතක හැටියට තහනම් කොලාද කොහෙද?). ඔය ගැන කියන්න තියෙන්නෙ අමරදේව උන්දෑ හැම වංගියෙම කියන කාරනයමයී. " සංගීතය රසවිදීමේ හැකීයාව හැම දෙනාටම ලැබිලා නැහැ. සංගීතය රසවිදින්න පෙර කල කුසල් තියෙන්න ඕනෑ" ඕන් අහපු නැති උදවියට අහන්නත් එක්ක මම Buddha Bar සංගීත එකතුවෙන සින්දූ කීපයක් මෙතනට එකතු කෙරුවා.
පහුගිය කතාව කෙටියෙන් කීවොතින්, මේ හාමුදුරුවරු ගොල්ලක් බුදු පිලිමයක් යටට වෙලා පින්තූරයක් අරගෙන. නමුත් ඉතින් අනිත් උදවිය කියන්නේ, බුදු පිලිමයට පිටුපා පින්තූරකට පෙනී සිටිනවා කියලායී. විවිද පුද්ගලයන්ට විවිද දර්ශන තියනා එක අමුතු දෙයක් නොවැයීනේ. ඒ නිසා, ඉස්සරහද, යටද, පැත්තෙද කියන එක ගැන මම විවාද කොරන්න යන්නේ නැහැ. මේ පින්තූරයේ ඉන්න හාමුදුරුගොල්ලනව රජයේ මැදිහත් වීමෙන් සාසනයෙන් අතුගා දමන්න ඕනෑයී කියලා තමයී අපේ උන්දෙලාගෙ යෝජනව.
වගේකට උඩින් මම ගරුත්වය, මොහිදීන් සහ ලාංකිකයැන්යැයී (Respect, Mohammad and Sri Lankans) කියලා පිටුවක් හමාරක් ලීවා. ඒ ලිපියෙදී මෙවැනිම කාරනයක් ගැන හොද සාජ්ජයක් තිබුනා. මතකනේ, බෝනික්කෙක් මොහිදීන්යැයී නම් කලායැයී කියල, බාලන්සේ ගුරුවරියට කසපහර දෙන්නයැයී කාන්ඩයක් මහා කල බැගෑනියක් කොලා. ඒ කාරනයයී මේ කාරනයයී අතර මහා වෙනසක් නැහැ. දෙකම එක වගේ. එකම පදනමයී.
මේ පින්තූරයට පෙනීසිටිය පුද්ගලයන්ට රුපියල් ලක්ශෙක දඩ මුදලක් සහ අවුරුදු දෙකක හිර දඩුවමක් දෙන්න සිරි ලංකා ජන රජයේ නීතිය අනුව පුලුවන්. කිරියාත්මක කොරන එක විතරයී ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ. ඔය කාරනයේ තියන බරපතල කම ගැන මම හැම විටේකම කියලා තියෙනවා. ඒ පිලිබදවම මම මෙතෙන ඉංගිරිසියෙන් කුරුටුගෑව.
මේ ජායාරූපයේ කතාවට ආවොතින්, මම පලමු සාජ්ජයේදී අහපු කාරනය තමයී, බුදුපිලිමයක් ඉදිරියෙන් සිටගෙන සිටීමෙන් අපහාසයක් සම්පූර්න වෙන්නට, බුදු පිලිමයට කොතරම් දුරින් සිටගෙන ඉන්න ඕනැද, කුමන ආකාරයේ කරුනු සම්පූර්න විය යුතුද යනාදිය යැයී. නමුත් මගේ පුරස්නෙට උත්තර නොදී, මගේ ශරීර ප්රමානය, දැනුම ප්රමානය, සංගීත රුචිකත්වය යනාදී දේ ගැන අපේ උන්දෙලා කතා කොරන්න හදිස්සි තීරනයක් ගත්තා නොවැ. මම ඔය කාරනය හැගිස්සුවෙ බොලන්ඩ වෙන මක්කටවත් නෙමෙයී, මේ ජායාරූපයේ ඉන්නා උදවිය වසර දෙකකට මහ උලුගෙදර යවන්න රටේ නීතිය අනුව අපි බැදුලා ඉන්න නිසා. නීතියක් තියනවානම් ඒවට පැහැදිලි මිනුම් තියෙන්න ඕනෑ නොවැ. ආවාට ගියාට අපහාස කොලා කියලා බැහැ නොවැ.
මේ දශකයේ ලෝකෙ මුහුන දීල තියන ප්රදාන පුරස්නය ආගමික පුරස්නයී. අපිටත් ඔය රැල්ලෙන් ගැලවීමක් නැති හැඩයී. අරම අපහාස කොලයී, මෙහෙම අපහාස කොලයී කියලා ලෝකෙ පුරාම ගජරාමෙට අර්බුද. ඕන් වංගියකට උඩදි, බුද්ධ රූපයක් බිකිනියක ඇදලායැයී, සපත්තුවක ඇදලායැයී වස කාල ගෝට්ටියක් කොලා. පත්තරේ ඒවයේ රූප පල කොලා, රූපවාහිනියෙ පෙන්නුවා. මමත් කාලයක් තිස්සේ රෙදි සපත්තු ගන්න යනවා. කවදාවත් බුදුරූප තියෙන සපත්තු කූට්ටමක්නම් හම්මුවෙලා නැහැ. දන්නා උදවියගේනුත් ඇහූව ඒගොල්ලන්ටවත් කවදහරි ඒආකරයේ සපත්තුවක් බිකිනියක් හමුවෙලා තියෙනවාදැයී කියා. අනේ ඕන් උන්දෙලා දැකලත් නැහැ, ඔය ගැන පත්තරේ දකිනකන්. මේ උදවිය මොන රාජ්ජේන් හොයා ගෙන ඇවිල්ල අපේ ලේ රත්කරන්නයැයී අපිට පෙන්නවාද දන්නෙ නැහැ. ඊලගට ඔය රූප හැම තැනම පල කොරනවා. ප්රසිද්ද කොරනවා. හැමෝටම පෙන්නනවා. ඒක දැක්කහම ඇතතටම අපහාස කොරන්න ඕනෙකම තියෙන්නේ, අපේ උන්දෙලාටයැයී කියලත් සාදාරන දෙගිඩියාවක් එනවා.
ඕව දැක්කම මට මතක් වෙන්නේ ඩෙන්මාර්කෙ පල කරපු මොහීදීන් උන්නාසෙගෙ කාටූන් රූප ගැනයී. කාන්ඩයක් ඔය රූපවලට අතිනුත් රූප දෙකක් දාල, ලෝකෙ පුරාම ගෙනිහිල්ලා පෙන්නලා උද්ගගෝශන සංවිදානය කොලා. ඉක්මනට ප්රසිද්ද වෙන්න පුලුවන් විදිහක්නේ. අනේ ඉතින් ඩෙන්මාර්කෙ ලෝක සිතියමකවත් දැකලා නැති උදවියත් තමන්ගෙ දරුවන්ට කවන පොවන එක නවත්තලා, තමන්ගෙ ආගමට අපහාස කොරලාය කියලා පාරට බැහැල කල කෝලහාල කොරලා මලා, අතපය කඩා ගත්තා. ඔය විජ්ජුම්බරේ බලාගෙන ඉදලා මමත් අපේ අම්මාට කතා කොරලා කිව්වා, “අම්මේ, ලංකාව බෞද්ධ රටක් වීමේ අගේ දැන් තමයී තේරෙන්නේ” කියලා.
අපහාස කියන කාරනය ගැන බුදු හාමුදුරුවො අලංකාරෙට පැහැදිලි කොරලා තියෙනවා. අනිත් කිසිම ආගමක මට එවැනි අලංකාර අවවාදයක් හමුවෙලා නැහැ. ඒ එක අවවාදයකින්වත්, අපහාස කල පුද්ගලයන් පන්නා දමන්න්වත්, දඩුවම් කරන්නවත් කියලා උන්නාසෙ කියලා නැහැ. කම්පාවෙන්නවත් විස්සෝප වෙන්නවත් කියලා නැහැ. එහෙමත් අලංකාරයක්.
බුදුන්ගෙ කාලේ, බුදු රූප ඉස්සෙරහින් හිටගෙන පින්තූර ගත්තු උදවියනම් නොවෙයී, ඊට වඩා බොහොම බරපතල නොක්කලේ දාපු උදවිය හිටියා. උන්නාස්සෙ ඒ උදවිය එක්ක අරෝවට ගියේ නැහැ. පිය රජතුමා ලගට ගිහිල්ලා, මහ උලුගෙදර යවන්න නීතී සම්පාදනය කොරන්න යැයී ඉල්ලා හිටියේ නැහැ. බුදුන්ගේ මේ නොසැලෙන කරුණා ගුණය දැකලා සමහරු බුදුන් සරණත් ගියා කියන්නේ ඕන්.
ඉතින්, අපි ඔය බුදු රූපයක් ඉස්සෙරහ ඉදගෙන පොටෝ කෑල්ලක් ගත්තාය කියලා, දඩුවම් කොරන්න යනවානම්, ඒ කාරනය කොරන්න වෙන්නේ, බුදුන් දෙසාපු ධර්මයට අති මහත් නිගරුවක් කොරලායී. බුදුහාමුදුරුවෝ කියලා තියෙන්නේ, තමන්ගේ පිරුනුවන්පෑමෙන් පසුව ධර්මය තම තනතුරේලා සලකන්න කියා මිසක්, බුදු රූප තමන්ගේ තනතුරේලා සලකන්න කියලා නොමෙයී. අනේ ඕන් මට දැනෙන ආකරයටනම් නම්, බුද්ධ ධර්මයට අපහාස කොරනවා කියන්නේ, බුදු හාමුදුරුවන්ට අපහාස කොරනවා කියන එකයී. බුද්ධ ධර්මයට ගරු කරනතාක්, ඔය ඇලෙක්සෙන්දර් මහ රජ්ජුරුවො එක්ක ඉන්දියාවට ආපු ග්රිසියෙ උදවිය ඉස් ඉස්සෙල්ලාම හදාපු බුදු පිලිම වලත් ගෞරවය තියෙයී. වරද වරදක් බවත්, වරදට අනුකම්පා කොරන බවත් පෙන්නුවොතින්, අනිත් ආගම් වල උදවියටත් ආදර්ශයක් වෙන්න පුලුවන්.
මම කියන්නේ නැහැ, අපි මෙවැනි කාරනා ගැන කතා බහ නොකර ඉන්න ඕනෙයැයී කියා. වරදක් කාරුණිකව පෙන්වා දීමත්, පෙන්වා දුන් වරද පිලි ගැනීමක් හොද ගුණයක් නොවැ. පුරස්නෙ මේ දේවල් ගැන කතා බහ කිරීමෙ වටිනාකමක් දැන් නැති කමයී. ඒ කියන්නේ, මේ ගැන කතා කොරනකොට අපහාස කොරන එකවත්, මඩ ගහන එකවත් ගැන නෙමෙයී. අපි දැන් මෙවැනි කාරනා සමතයකට පත් කොරන්න කතා බහ කෙරීම වෙනුවට, අරාබි රටවල වගේ නීති කෙටුම් පත් සකසලා තියන එක ගැනයී. අපිත් ඉතින් පකිස්තානය, ඇෆ්ගනිස්තානය වගේ වෙන්න පාර කපාගෙන ඉවරයී. ඔය පරේ යන්න දත කට මැතගෙන, බත් මුලකුත් බැදගෙන ඉන්න අය ගජරාමේට ලංකාවෙ ඉන්නවා.
පහුගිය සාජ්ජෙදී මගේ සංගීත රුචිකත්වය ගැන දොඩලා තිබුන නිසා ඒ ගැන කියන්නේ නැතිව කතාව ඉවර කොරන්න බැහැ. මම Buddha Bar සංගීත එකතුවට කැමතියැයී කොහේදෝ කියලා ලියලා තිබුන නිසා අපේ උදවිය මගේ හැදියාව ගැන පුරස්න කරලා තිබුනා. ඇෆ්ගනිස්තානේ සංගීතය තහනම් කොලා වගේ ලංකාවෙ උදවියත් Buddha Bar සංගීත එකතුව තහනම් කොරන්න යැයී කාලයක් දඟ දැම්මානේ (මට මතක හැටියට තහනම් කොලාද කොහෙද?). ඔය ගැන කියන්න තියෙන්නෙ අමරදේව උන්දෑ හැම වංගියෙම කියන කාරනයමයී. " සංගීතය රසවිදීමේ හැකීයාව හැම දෙනාටම ලැබිලා නැහැ. සංගීතය රසවිදින්න පෙර කල කුසල් තියෙන්න ඕනෑ" ඕන් අහපු නැති උදවියට අහන්නත් එක්ක මම Buddha Bar සංගීත එකතුවෙන සින්දූ කීපයක් මෙතනට එකතු කෙරුවා.
This text will be replaced by the flash music player.
45 Comments:
Superb machang. Brilliantly said.
Sam,
I did not want to comment there, but there is an interesting reason why this guy Nilaksha suddenly jumps to see this as an insult. (for example he never sees JHU monks showing their backs to Buddha statue is wrong – I have given the link to the photo) I have hinted about this, but Nilaksha got panic and block my comments. (This is common to all ‘Jathika Chinthanawallahs’ – The moment you show some disagreement they moderate you. So the comments are only from those who agree with them.)
This guy Nilaksha, as he says at his blog is against ‘Nikaya Bedhaya’. The only reason for the division of Sri Lankan Bhikkus to different ‘Nikayas’ is the prohibition by Siyam Nikaya Bhikkus to ordinate anybody outside ‘govigama’. Nilaksha does not speak a word against this prohibition. So the only way to remove ‘Nikaya Bedhaya’ simultaneously maintaining the prohibition is to prevent all those from low caste being ordinated! Ultimate result will be 100% domination of Siyam Nikaya.
This is what people like Nilaksha
wants.
Caste issue is so prominent in Buddhism that it has got even in to politics. JHU is almost 100% ‘govigama’ party. All key JHU monks (Medhananda, Ratana, Sobhita) belong to Siyam Nikaya. Interestingly all their key leaders (Champika, Udaya etc) are of ‘govigama’ origin. Nilaksha, I guess, a JHU sympathiser – so he unconsciously approves this division.
Now coming to this photo, most of the monks in that (with the exception of Bellanwila Wimalaratne) are not of Siyam Nikaya. So the pro-Siyam Nikaya Nilaksha immediately find an excuse to bash them.
According to him pro-Siyam Nikaya JHU monks showing their backs to a Buddha statue is not an offence, but perceivably low caste monks doing it is an offence. If this is not castism, what do you call it?
Muchalinda,
You are wrong. All JHU monk do not belongs to Siyam Nikaya.
Ellawala thero - Siyam
Sobhitha thero - Ramannya
Rathana thero - Amarapura
Amarakiththi thero - Amarapura
Udawatte Nanda thero - Siyam
as far as I know JHU is not a party based on any Nikaya or Cast. Don't mislead the public.
Your points are not valid in any means.
So I can't really read anything you've written here, or anything... except the few English words you've used... but I'll do what I came to- say Hi!
:)
How are you?
You've been tagged.
සෑම් කියන කතාවට එකඟ වෙනවා! මේ රූපයේ කිසිම වැරැද්දක් මට නම් පෙනෙන්නෙ නැහැ.
තව ටිකක් අකුරු ලොකු කරලා ලිව්වනම් තමා හොඳ.
මේ මාතෘකාව සම්බන්ධයෙන් මගෙ එතරම් උනන්දුවක් නොමැති වුනත් සෑම් ලියන ශෛලියට නම් මම ගොඩක් කැමතියි. හරිම රසවත් ලිපියක් හොඳ පිළිතුරක්!
[URL=http://www.wallpaperhungama.in/details.php?image_id=13415][IMG]http://www.wallpaperhungama.in/data/thumbnails/117/Minissha Lamba-91.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.wallpaperhungama.in/details.php?image_id=13240][IMG]http://www.wallpaperhungama.in/data/thumbnails/117/Minissha Lamba-90.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.wallpaperhungama.in/details.php?image_id=13236][IMG]http://www.wallpaperhungama.in/data/thumbnails/117/Minissha Lamba-87.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.wallpaperhungama.in/details.php?image_id=13234][IMG]http://www.wallpaperhungama.in/data/thumbnails/117/Minissha Lamba-85.jpg[/IMG][/URL]
[url=http://www.wallpaperhungama.in/cat-Minissha-Lamba-117.htm][b]Minissha Lamba Sexy Wallpapers[/b][/url]
Photo gallery at WallpaperHungama.in is dedicated to Minissha Lamba Pictures. Click on the thumbnails on enlarged Minissha Lamba pictures, live photographs and exclusive photos. Also constraint discernible other Pictures Gallery for Expensive grade and Strong Decision twin scans, talking picture captures, movie promos, wallpapers, hollywood & bollywood pictures, photos of actresses and celebrities
Hi, as you can see this is my first post here.
In first steps it's really nice if somebody supports you, so hope to meet friendly and helpful people here. Let me know if I can help you.
Thanks and good luck everyone! ;)
Hello,
I have developed a new clean web 2.0 wordpress theme.
Has 2 colours silver and blue, has custom header(colour or image).
I am curently working on it, so if you have suggestions let me know.
You can view live demo and download from here www.getbelle.com
If you found bug reports or you have suggestions pm me.
Wish you a happing using.
many thanks to [url=http://www.usainstantpayday.com/]USAInstantPayDay.com[/url] for paying the hosting and developement of the theme
glurtaila
megan fox lesbian pics, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187756]megan fox esquire[/url] meganfox
watch kim kardashian and ray j video, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187768]kim kardashian free videos[/url] kim kardashian measurements
taylor swift zombie, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187772]jump then fall by taylor swift lyrics[/url] taylor swift lamps
naked hannah montana, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187786]listen to hannah montana songs free[/url] hannah montana nadked
harry potter dobby, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187792]harry potter nc 17 fan fiction[/url] harry potter anime
cruise from nassau to fort lauderdale, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187798]new york single cruises to new england[/url] cruises to the greek isles
justin bieber tour schedule, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187812]biography on justin beiber[/url] justin bieber imagines
song lyrics britney spears, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187814]britney spears belly bulge[/url] what size pants does britney spears wear
megan fox maxim, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/175542]megan fox masturabing[/url] yovo fakes megan fox
Good site.
Low cost search engine optimization service including submissions and on site optimisation (sokmotoroptimering).
[url=http://www.smotop.se]Sokoptimering[/url]
http://www.smotop.se
hey
Just saying hello while I read through the posts
hopefully this is just what im looking for looks like i have a lot to read.
if you guys yearning of straits to ascertain [url=http://www.generic4you.com]viagra[/url] online you can do it at www.generic4you.com, the most trusted viagra apothecary gewgaw benefits of generic drugs.
you can learn drugs like [url=http://www.generic4you.com/Sildenafil_Citrate_Viagra-p2.html]viagra[/url], [url=http://www.generic4you.com/Tadalafil-p1.html]cialis[/url], [url=http://www.generic4you.com/VardenafilLevitra-p3.html]levitra[/url] and more at www.rxpillsmd.net, the top-priority [url=http://www.rxpillsmd.net]viagra[/url] informant on the web. well another great [url=http://www.i-buy-viagra.com]viagra[/url] pharmacy you can find at www.i-buy-viagra.com
A the huan race who dares to waste everyone hour of time has not discovered the value of life.
[url=http://www.myatlanticaonline.com/forums/member.php?u=3417&vmid=157#vmessage157]Linsey[/url]
Jenna
A human beings who dares to atrophy one hour of time has not discovered the value of life.
[url=http://www.campusbug.com/view/viewuser.php?id=72835]Marry[/url]
Jessica
Allow to pass the animal with two backs casinos? examine this young [url=http://www.realcazinoz.com]online casino[/url] navigator and wing it denigrate online casino games like slots, blackjack, roulette, baccarat and more at www.realcazinoz.com .
you can also into our redesigned [url=http://freecasinogames2010.webs.com]casino[/url] handle at http://freecasinogames2010.webs.com and be heir to in legitimate compressed money !
another new [url=http://www.ttittancasino.com]casino spiele[/url] regard is www.ttittancasino.com , because german gamblers, pen in not busy online casino bonus.
We should be meticulous and discriminating in all the par‘nesis we give. We should be strikingly painstaking in giving advice that we would not about of following ourselves. Most of all, we ought to evade giving recommendation which we don't follow when it damages those who take us at our word.
dremel
[url=http://dremel-6.webs.com/apps/blog/]dremel[/url]
We should be painstaking and particular in all the intelligence we give. We should be especially prudent in giving guidance that we would not think of following ourselves. Most of all, we ought to escape giving advisor which we don't follow when it damages those who depreciate us at our word.
robotoolz
[url=http://robotoolz-72.webs.com/apps/blog/]robotoolz[/url]
We should be chary and discriminating in all the par‘nesis we give. We should be especially prudent in giving guidance that we would not about of following ourselves. Most of all, we ought to evade giving counsel which we don't imitate when it damages those who woo assume us at our word.
angle grinder
[url=http://angle-grinder-82.webs.com/apps/blog/]angle grinder[/url]
We should be meticulous and discriminating in all the par‘nesis we give. We should be signally aware in giving guidance that we would not about of following ourselves. Most of all, we ought to evade giving counsel which we don't follow when it damages those who transport us at our word.
price pfister
[url=http://price-pfister-9.webs.com/apps/blog/]price pfister[/url]
Whats up dude
It is my first time here. I just wanted to say hi!
A gink begins sneering his insight teeth the first chance he bites out more than he can chew.
A humankind begins sneering his wisdom teeth the initially time he bites off more than he can chew.
To be a upright charitable being is to procure a make of openness to the in the seventh heaven, an skill to trust unsure things beyond your own pilot, that can govern you to be shattered in hugely exceptional circumstances for which you were not to blame. That says something remarkably outstanding relating to the fettle of the righteous compulsion: that it is based on a trustworthiness in the uncertain and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a spy than like a treasure, something rather fragile, but whose extremely particular attractiveness is inseparable from that fragility.
To be a good human being is to from a philanthropic of openness to the far-out, an ability to trust aleatory things beyond your own manage, that can take you to be shattered in uncommonly extreme circumstances on which you were not to blame. That says something exceedingly weighty with the prerequisite of the principled autobiography: that it is based on a trust in the fitful and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a plant than like a sparkler, something somewhat fragile, but whose very item beauty is inseparable from that fragility.
To be a noble lenient being is to be enduring a philanthropic of openness to the far-out, an cleverness to guardianship aleatory things beyond your own control, that can front you to be shattered in unequivocally exceptionally circumstances pro which you were not to blame. That says something very weighty about the prerequisite of the righteous autobiography: that it is based on a corporation in the unpredictable and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a shop than like a sparkler, something fairly feeble, but whose very precise beauty is inseparable from that fragility.
To be a adroit benign being is to procure a amiable of openness to the world, an ability to group unsure things beyond your own pilot, that can take you to be shattered in uncommonly exceptional circumstances pro which you were not to blame. That says something uncommonly important thither the get of the honest passion: that it is based on a trustworthiness in the up in the air and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a weed than like a sparkler, something kind of dainty, but whose mere item attractiveness is inseparable from that fragility.
To be a adroit lenient being is to have a amiable of openness to the in the seventh heaven, an gift to guardianship aleatory things beyond your own pilot, that can front you to be shattered in unequivocally outermost circumstances on which you were not to blame. That says something exceedingly important with the prerequisite of the righteous autobiography: that it is based on a corporation in the up in the air and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a weed than like a sparkler, something rather dainty, but whose very special beauty is inseparable from that fragility.
In harry's existence, at some occasion, our inner throw goes out. It is then break asunder into passion at near an be faced with with another human being. We should all be glad quest of those people who rekindle the inner inclination
I don't like the sound of all those lists he's making - it's like intriguing too many notes at high school; you sense you've achieved something when you haven't.
In everyone's existence, at some time, our inner pep goes out. It is then break asunder into zeal by an be faced with with another magnanimous being. We should all be indebted for the duration of those people who rekindle the inner inclination
In everyone's existence, at some time, our inner fire goes out. It is then bust into flame beside an encounter with another human being. We should all be indebted for those people who rekindle the inner transport
In harry's existence, at some time, our inner fire goes out. It is then break asunder into passion at hand an face with another magnanimous being. We should all be indebted recompense those people who rekindle the inner transport
In every tom's sustenance, at some dated, our inner fire goes out. It is then bust into enthusiasm beside an be faced with with another hominoid being. We should all be under obligation recompense those people who rekindle the inner inspiration
In the whole world's time, at some pass‚, our inner pep goes out. It is then break asunder into flame at near an face with another human being. We should all be thankful for those people who rekindle the inner inspiration
In every tom's life, at some time, our inner fire goes out. It is then blow up into enthusiasm at hand an encounter with another magnanimous being. We should all be glad for the duration of those people who rekindle the inner spirit
In everyone's life, at some pass‚, our inner throw goes out. It is then break asunder into passion beside an face with another human being. We should all be indebted quest of those people who rekindle the inner spirit
In everyone's life, at some time, our inner pep goes out. It is then break asunder into zeal at hand an encounter with another benign being. We should all be thankful for those people who rekindle the inner inclination
In the whole world's existence, at some time, our inner foment goes out. It is then blow up into enthusiasm beside an face with another benign being. We should all be under obligation for those people who rekindle the inner inspiration
In every tom's life, at some occasion, our inner fire goes out. It is then bust into zeal beside an face with another magnanimous being. We should all be under obligation for the duration of those people who rekindle the inner spirit
Sildenafil citrate, sold as Viagra, Revatio and beneath different other have dealings names, is a antidepressant toughened to handling of erectile dysfunction and pulmonary arterial hypertension (PAH). It was developed and is being marketed around the pharmaceutical circle Pfizer. It acts on inhibiting cGMP specific phosphodiesterase variety 5, an enzyme that regulates blood stream in the penis. Since becoming readily obtainable in 1998, sildenafil has been the prime treatment quest of erectile dysfunction; its primary competitors on the customer base are tadalafil (Cialis) and vardenafil (Levitra).
When it comes time to prep your house for your initial open house event, make sure to look at it from the point of view of a likely purchaser. Be certain that the whole house is spic and span and that it looks appealing. Turn on every lights in the house so that each and every area feels inviting and warm. Where you can, do a little staging. This will likely include putting some magazines on a living room table, or putting a bouquet of fresh flowers on the [url=http://www.handfans123.com]hand fans[/url] kitchen table. A lot of real-estate agents take the time to bake some baked goods or bread to give the real-estate property a [url=http://www.handfans123.com]custom hand fans[/url] relaxed and appealing environment.
To be a upright charitable being is to from a amiable of openness to the far-out, an cleverness to guardianship aleatory things beyond your own restrain, that can front you to be shattered in very exceptionally circumstances as which you were not to blame. That says something remarkably impressive about the prerequisite of the honest life: that it is based on a conviction in the fitful and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a plant than like a treasure, something kind of feeble, but whose very special handsomeness is inseparable from that fragility.
[url=http://www.allvoices.com/contributed-news/13685400-pourquoi-vous-avez-besoin-de-ne-jamais-acheter-un-sac-a-main-faux][b]sac longchamp[/b][/url]
[url=http://www.shenenmao.sitew.us/#Page_1.A][b]sac longchamp[/b][/url]
[url=http://www.travelblog.org/Europe/Bulgaria/Lovech-Province/Babintsi/blog-762528.html][b]sac longchamp[/b][/url]
[url=http://shenenmaoyi.livejournal.com/][b]sac longchamp[/b][/url]
[url=http://spaces.covers.com/blog/shenenmaoyiss][b]sac longchamp[/b][/url]
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home